Bende 36+2 yim kendimi çok ağır hissediyorum her an doğuracak gibi oturup kalkarken zorlanıyorum yaşım 38bundan dolayısı bilmiyorum iki haftadır doktora da gitmiyorum normalde bugün gitmem gerekiyordu randovumu iptal ettim korkudan ne yapacağım düşünüp duruyorum gitsem i gitmesemmi