Snqlyldz Beyzasahin seni youtubtada gormustum cok tatlısınız saglıklı bı sekılde kucagınıza alırsınız insallah bebegınızı canm
HtcGB Aycankrdg Ayyy maşallah bence gayet güzel kiloyu göstermeme😬İnşallah selametle dünyaya gelir bebişiniz.🎈
61gamze81 tubaszn 25+3 henüz 1 kilo aldım sadece az alıyorum diye üzülüyordum ama bebişimin kilosu normalmiş böyle sağlıklı şekilde az kilo almaya devam ederim inşallah ☺️
Miranmiray Ponciginannesi_ Yok canım birey demedi bana ama su fazlalığım olduğu için şeker ve hamur işleri fazla yeme demişti kilo içim birşey demedi sadece fazla almışsın dikkat et dedi
Aslannkurt Valla canım ben doğum yaptım ve tam 20 kilo aldım 81 ile hamile kalmıştım çok fazla aldım😊
Merryy hulyatkknt bende öyleydim 😂 ama bugün lekelenmem geldi artık mutfaktan uzak kalıcam bebeğim iyi olsunda gerisi önemli değil