Selamlar ben 04.03.2019 da doğum yaptım hic yazma fırsatım olmamışti daha doğrusu unuttum. Aklima gelince yazmak istedim. Malum evden çıkamıyorum bos vakit çok ☺☺ 40 Haftada hala tek bir sanci olmadan kontollere devam ediyordum doktor hadi doguralim artik diyip duruyordu sanki benim elimde😲 son kontrolde hic bir belirti olmayınca doktorum doğumu suni sanciyla başlatalım yada sezeryana alalim dedi tabi ben normali denemek istedigimi söyleyince o zaman pazartesi günü gel dedi. Son dakikaya kadar umitliydim kendi baslicak diye ama yok baslamadi. Hastaneye 8de gittik 9 da sancıyı vermeye başladılar 2 saat falan hicbirsey hissetmedim surekli nst takiliydi yataktan kaldirmadılar beni hiç. 12 den sonra artik baya hissetmeye başladım hic ara vermiyordu yani kasılma mi aci mi cok farklı bir şey. 1 gibi falan suyum geldi hala yataktayim kalkmak istiyorum diyorum izin vermiyorlar 10 dkda bir gelip açıklığa bakiyor ebeler 3 cm hic ilerlemiyor. Saat 15e kadar cektim yine baktılar ilerlemiyor ben zaten sezeryene alın diye bağırıyorum eşim biraz daha askim biraz daha diyor eger kalkabilsem oracıkta boğazını sikcaktim gercekten hala dalga geçiyor 😀 doktor hanim sonunda teşrif etti bide o kontrol etti hala 3 cm olunca alalim dedi dakikalr bana aylar gibi geldi nefessiz geçti zaten o süre hemen hazirlayip sedyeye aldilar ameliyathanede epidural yapicak kasilmadan duramiyorum o 5 saniyelik falan arada yaptı hic hissetmedim bile yatirdilar 10 saniye sonra his gitti zaten. Ellerini ve sarsilmalari hissediyorum ama aci yok sonra bir ağlama sesi asla unutamam bende basladim ağlamaya ebeler sanirim önce sildiler kendi aralarinda konuşuyorlar doğum lekesi var diye sonra yanağıma koydular Allahim nasil bir sıcaklık nasil bir koku mis gibi sonra ebe aldi gitti kızımı benim dikisler bitince 10 dk falan bekletip odaya götürdüler kuzum zaten orada babasının kucağında. gerisi cok zor olmadi 5 saat sonra kalktim ertesi gün eve gidince her işimi kendim yaptım yatak bile sermedim. Sutum hemen geldi ama 3.gece süt sitmasi oldum ateşim çok yükseldi cok acemilik sık sık emzirmedim bebegim sarilik oldu 2 ayda zor attı. Şimdiki aklım olsa 1 hafta daha beklerdim yine gelmezse direk sezeryan olurdum. Ve asla beni yatakta tutmalarına izin vermezdim belkide o yüzden açılmam olmadı. Bu arada 3lu testim cok yüksek riskli çıkmıştı ama çok şükür kuzum sapasağlam.. olmasa ne olur zaten her haliyle seviyor insan yavrusunu. şimdi koynumda uyuyor bundan güzel bir his daha büyük bir sevgi yok inşallah herkes alır kucağına yavrusunu sagsalim Allaha emanet olun