yarın tam 32haftalık oluyorm daha öncede acmıstm tmizlik postu ama söyle bi sorum olaxak yavaştan basladım temizliğe yani pazartrsi basladım aslnda ama daha buhun tek 1odamı bitirebildim dolapları flan hep boşaltım camı perdesi ve halıları duruyor böyle böyle 2haftaya anca bitiririm evi tek basıma mayıs da olacak doğumum insllh nisan basında yani10u gibi halıları versem o sırada cam perde flan hepsini bitirsem erken mi olurmu? bebeğim gelene kdar ev kirlenmez heralde siler süpürür temizliği korumaya clısırm, normalde mayıs bası bitirecektm halıları verecektm ama sokağa cıkma yasağı vs olursa diye korkuyorm bide hastalık yayıldı zten iyice yayılmadan, insllhhh hic yayılmaz bitip gider en yakın zamanda🤲🏼🤲🏼 veriyiyim yıkansın gelsin istedim bilmiyorum ama🤷🏻♀️