Papatyannesi Kızlar 12+6’dayım karnım hiç yok ve sık sık ağrılarım oluyor kasıklarıma birden ağrı giriyor bazen karnıma bile ağrı giriyor hastaneye gidemiyorum virüsten dolayı 🤭
nurglakays-95 Papatyannesi canım bende 14. Haftadayım aynı dert bende de var çok canım yanıyor oturup kalkarken falan biraz araştırdım galiba rahim genişlediği için böyle oluyormuş
nuryadaperi Papatyannesi rahimi tutan ligamentler var yani ipliksi yapılar diyim ben onlar rahim büyüdükçe gerilip ağrıya sebep oluyor. Çok uzun sürmüyorsa sıkıntı yok canım endişelenme ama ara ara olabilir özellikle ilk zamanlar eğilip ayağa kalktığında otururken ayağa kaşktığında falan olabilir 🤗
Papatyannesi nurglakays-95 normal mi onuda bilmiyorum yani kasıklarıma girmesine alıştım başından beri var ama karın ağrılarım adet sancısı gibi o anormal gelmeye başladı artık 🙃
Papatyannesi Hatcefatma hastaneye gidemiyorum sabah gittim giriş kapalıydı personel acil değilse giriş yapmayın dedi aylık kontrolüme de bir hafta Var
Papatyannesi ozlem_sngl evet onu da duydum araştırdım da ama bazen dayanılmayacak kadar aşırı oluyor 🙃
ozlem_sngl Papatyannesi insallah bi sıkıntı yoktur yinede dr gidin ama ben de panikleyip gitmiştim hiç bise çıkmamıştı zor oluyo maalesef kaşık agrisi