begumseker Fadime56 hamile taytlarıyla geçirmiştim hamileliği çeşit çeşit almıştım. Siz de alabilirsiniz
Merve_kucuk Fadime56 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/outlet/LC-WAIKIKI/kadin/Tayt/3771155/624172?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwpfHzBRCiARIsAHHzyZo5TKxq3HrLOQmNddENSD0QexnQaf_Oj664DXW8WQWPfrJP8oJco1QaAupGEALw_wcB eğer açıksanız bu tayt benim çok hoşuma gitti :) Ben bundan aldım [url=https://hizliresim.com/ry2yAJ][img]https://i.hizliresim.com/ry2yAJ.png[/img][/url] Ve bide düz sade siyahını aldım Lc’den tavsiye ederim😊
mervik21 esnek ve karin bölgesi lastiksiz olanları tercih ediyorum çok sıkı tahtalar giyince bacaklarımda ağrı ve uyuşma oluyor karin bölgesinden bahsetmiyorum bile
Merve_kucuk Civcivim_34 Lc’den :) Fiyatı 17 tl olmuş ama stoklarda kalmamış. Ürün kodu : 8WL824Z8 - CVL