Kızlar selam geçen yıl nisan ve ekim ayında 2 kere düşük yaptım. Düşükten sonra araştırmalar vs yapıldı elbet kromozomlar ,kan pıhtılaşması , tirod ,şeker vs baya araştırıldı fakat içimde bir korku var.. tekrar aynı şeyi yaşamaktan çok korkuyorum. O 9 ay nasıl geçer bilmiyorum. Henüz hamile değilim ama korunmayı bırakacağım artık… kan pıhtılaşması testim de 1298c heterozigot , paı 4G4G homozigot çıktığı için kan sulandırıcı kullanacağım. Ama bu kayıp psikolojisi , kaybetme korkusu bir türlü geçmiyor. Sanki sağlıkla bir bebek doğuramayacakmışım gibi hissediyorum.. aynı durumu yaşayanlar siz neler yaşadınız…