Ebrum1223 Bende de var canım polikistik hatta ağrılarım vardı 6.haftamda başka bir doktora gittim kadın bana kürtaj randevusu verdi. Allahtan kendi doktorum hemen müdahale etti 10.haftaya kadar ben hicbir bebekten vazgeçmedim dedi. Sakın benim yaptığım hatayı yapıp kendini üzme. Sabret,umudunu kaybetme inşallah sağlıkla alırsın kucağına ❤❤