Kadererbay Hanımlar yardımınıza ihtiyacım var 🤗 38+3 üm . 37+4te nstde sancı cıktı ve ben hissetmiyordum .alttan muayene sonrası kahverengi pıhtı şeklinde nişanım gelmişti.Sancım gelmedı ama bu aksam belımde ve kasıklarımda hafıf sancılar ve 6dk 1 gelen bebek kasılması var ama hala ağrım yok 🤦🏻♀️ Ağrı olması şart mı yoksa hemen hastaneye mi gitmeliyim 🤷🏻♀️
Mugesen2303 Kadererbay daha doğum yapmadım ama okuduklarıma göre belden gelen ve düzenli dakika aralıklarıyla geliyorsa gidin derim
begumseker Kadererbay kasıklardan regl sancısı gibi mi geliyor? Benim 10 dkda bir olarak başlamıştı sonra 5dkda 1e düşmüştü ve her sancı 30 sn kadar sürüyordu. Hastaneye gitmiştik 3 cm açıklık vardı 🥴
Asd92 Kadererbay şart değil canım bende kasılmalar hissettim ama ağrı sancı hşssetmedim 7-8cm olana dek. Sonra duyumu patlattı doktor o zaman hissettim ağrı ve sancıyı
Kadererbay begumseker regl sancısı daha önce hiç çekmedım o yuzden bilmiyorum hep cok duzenlı ve agrısız gecırırdım . Asagıdan iğne batması gıbı bişey oluyor. Bel ve kuyruk sokumumda hafıf sancıda var 🤗 inşallah dogru alarmdır bu sefer 🤲🏻
begumseker Kadererbay hadi hayırlısı inşallah🥰 yani doğum sancısı İğne batması gibi olmuyor ama bilmiyorum herkeste farklı mıdır🤷🏼♀️
Kadererbay begumseker bende tam emin değilim, yarın sabahtan randevum var o zaman belli olur artık 🤗çok teşekkürler bu arada 🥰
Pamukgelim Asd92 benim mesele bebek serleşiyp, geriliyor şu an bile… Ama öyle bir yerde toplanma olmuyor, 40+3 olduk, sancı yok… Acana bu sizinki gibi mi
Kadererbay Asd92 ayy inşallah öyledir çünkü bekliyorum hala sancı vs yok yarına kadar bekleyeyim diyorum yarın gidicem sonuçta 🤷🏻♀️
Asd92 Kadererbay Yinede gitmek istersen git canım hasstaneye. Belki açılman falan vardr bayağı. Sonuçta herkes farklı hissediyor bu süreçleri. Sağlıkla dünyaya getir inş bebişini
Kadererbay Asd92 amin canım inşallah 🤲🏻 Rabbim her bekleyene nasıp etsın 🤲🏻 Gece eger artarsa giderım artık
Kadererbay Mugesen2303 nstde sancım cıkmasına rağmen doktor yatış vermedı evde beklememi söyledi bizde eve geldık bekliyoruz suyu veya sancının artmasını 🤗 ama ilk dogum oldugu ıcın ne zaman gelır bellı olmazmış