Sahranil Dogum parası hesaplanırken son 3ay dıyor Nisan’da raporum başladı Ocak,Şubat,mart prımıne göremi hesap yapmamız gerekiyor 90gün diyor
Mugesen2303 Deleted5544 benim düşük tehlikem vatdı gecen ay 10 gün rapor verdi iş yeri 19 gün yatırdı buna göre nasıl hesaplama yapıcam
Meryyaras Mugesen2303 raporla Bi alakası yokmuş onun yani şöyle senin maaş bodronda yazan bürüt üzerinden hesaplanıyor son 3 ay on bürütüne göre hesaplıyorlar
Deleted5544 Mugesen2303 Sahranil raporları hesaba katmıyorlar yinede 30 gün üzerinden hesaplama yapıcaklar. zaten son 3 ayda zam almamışsınızdır muhtemelen, o yüzden ocak şubat mart maasınız aynı olduğu icin o maasın 3/2sini alıcaksınız
Sahranil Tamam ama Nisan’da 32.hafta çalışamaz raporu aldık Nisan prımı eksik yatacak halıyle ozaman ocak Şubat Mart üzerinden hesap yapılmalı doğru degılmı