Destkar bende 4 ay önce düşük yaptım, tekrar hamile kaldım şükür 🙏🏻 6. Haftalığım ilk testi yaptığımda emin olmak için sağlık ocağına gittim kan verdim değerim yüksek çıktı. Hastaneye gittim kesemi gördük 4 haftalık dedi doktor. Bende sekizincii haftayı bekliyorum. Geç döllenme çünkü benimki. Doktorlar kötü bilet dediği zaman çok stres oluyorum o yüzden beklemeyi tercih ettim. Diğer gebeliğimde hiç mide bulantım vs yoktu 8. Haftada kanamam oldu boş gebelikti zaten. Ama şu an aşırı mide bulantım vs var kanamam da yok çok şükür 🙏🏻 Beklicem benim kararım bu yönde.