GoncaAda EsraOzsusam doğumdan önce sürdüm canım doğum sonrası hiç bi sıkıntı yaşamadım ben darısı sana insallah 🙂
Elifykpgl Busra09 proctolog krem kullanıyorum ben birde saf zeytinyağı sürüyorum yumuşatıyor iyi geldi bana
Uysal_ Kizlar çikolata, çekirdek,nar ekşisi ve mercimek basura kötü geliyormuş bunları basur varken yememek lazım bir de kremi düzenli kullanınca birşey kalmaz ikinmamak da gerekiyor
ggulayy Busra09 saf zeytinyağını biraz ısıtıp pamukla sürüp memeleri içeri ittim rahatladı baya. Bi de kegel egzersizi iyi geliyormuş 50-100 kere falan içime çekip bırakıyorum geçer inşallah🤷🏼♀️ Memeleri dışarda bırakmayın kuruyup daha kötü oluyormuş sıcak yağla yumuşatıp içeri sokun mutlaka
Busra09 Noyan_annesi basura çok iyi gelen yalancı portakal meyvesi varmış onun içindeki sütü sürünce hemen geçiriyormuş çok aradık bulamadık siz bulursanız deneyin aktardan bi ot aldık onunla pansuman gibi yapıyorum kremleri deniyorum şuanlık daha geçmedi Pazartesi doktora gideceğim olmazsa ☹️
Noyan_annesi Busra09 ben sordum doktoruma bebeğin yerleşmesinden de kaynaklanır gebelerde çok sık görünür dedi kremlerle yardımcı olabilir ama artacak malesef dedi ama en azından normal doğuma engel değilmiş ona sevindim
Busra09 Noyan_annesi bu hafta doğumum olacak inşallah da normal Doğum olacak bu acıyla nasıl yapcam bilmiyorum 😢
Yasemintekin Benmde 2 gündür 2 tane ufak meme ucu şeklinde çıktı doktorum proctolog krem ve fitil verdi rahatlatıyır ama tekrar çıkıyor ne zman geçer