Kızlar hamileliğin ilk zamanlarındaki gibi olmaya başladım. Sürekli ağlardım çok duygusal ve hassastım, kafaya takardım herşeyi sonra düzelmişti bu durum hamileliğimin ortalarında iyiydim pozitiftim 29 gün kaldı doğuma ve ben tekrar eskisi gibi oldum duygusalım ağlayasım geliyor sürekli eski resimlere bakıp karnım küçükmüş oğlum daha minicikmiş diyip ağlayasım geliyor. Hiçbir iş yapamıyorum yemek yapasım gelmiyor buna bile ağlıyorum 😔 Tek ben mi böyleyim yoksa yalnız değil miyim ?