Melegimveben bu şekilde postlar açmayın arkadaş kimisi normla doğum yapamiuor sezeryan oluyor burada dayatma yapıyorsunuz eksik olarak görüyorsunuz sezeryan doğum yapan anneyi hoş değil her ikisi de doğum can taşıyoruz hepimiz normal sezeryan ne fark eder yavrularımız sağ salim olsun kimisinde normalde de dikiş oluyor fazlası ile sezeryan da da illa vajinal sartmi karın kesisi olunca çocuk olmuş sayılmıyor mu? Yada hiç acı kalmiuor mu? Sezeryan da amaç ne mantık ne postu acmanizda anlayamadım ben