Yasoramo Kuzlar biz 29 haftalık olduk şükür ama bi haftadır makatta ve vakinamda baskı var sankı özelliklede akşam olunca sizlerdene var neyok
bilaloguzunannesi Yasoramo 29+2 günlüğüz çok şükür aynı ağrılar bende de var pazartesi randevum var doktoruma sorucam insAllah
Nesliyy Yasoramo 28+4 baski olabilir dedi doktor bugun. 30.haftadan sonra yalanci sancilar da baslayabilir dedi. Erken mi basladi acaba sizde
[silindi] Yasoramo bende 29+1 oldum benimde sağ kalçamda çok pis bi agrı oluyo belimdede bacagımı oynatamıyorum ağrıdan 🤦♀️