Gl07 BİM’e gelmişti bebek cildine uygun sabun tozu aldım ama belim çok agrıyor acaba makinaya atsam birşey olur mu aslında elde yıkayacaktım ama arafta kaldım makina da daha hijyenik olur diye düşünüyorum siz ne dersiniz ?
Damlapilatin Gl07 bende sabun tozundan aldım süper gerçekten sabah kıyafetleri yikadim sarartilari bile geçti. Bu arada elde yıkamak nedir ya bi kere yikadin peki ya ikinci kez yada bebek doğunca her an elde mi yikican.
Deletedmom124 Gkc2144 kız niye kaynatsin yeni daha sadece fabrika kokusu görse yeter ağzı burnu bir yana gider daha kullanmadan
Gkc2144 Deletedmom124 yaaaa ben bir sayfada okudum beyazları kaynatın diye normal kıyafetleri de 2 kez durulamadan geçirin üzerinde deterjan kalıntısı kalmaması için
Gl07 Kubs evet arkadaşım dediği gibi giymeden makinada ağzı burnu biryere gitmesin diye elde yıkayacaktım ama makinada yıkacagm galiba
Gl07 Deletedmom124 Damlapilatin ilk bebeğe giydireceğim için elde yıkamak istedim ne bileyim içim rahat etsin birde onun kıyafetleriyle uğraşmak yormaz ki insanı 🥰 tabi sonrasında makinaya Atacam
Deletedmom124 Gkc2144 2 defa durulamada birşey olmaz yapılır canım ama kaynatmak gerek yok canim kokusu gitse temiz olsa yeterli yani ileriki evrede o kaka çiş olaylarında dediğin doğru
Birkoalabirpanda Gkc2144 sabun tozunu makinaya koymadan suda eritirseniz hiç bir şekilde leke kalmaz ayrıca kaynatınca kıyafetlerden eser kalmaz zaten hepsi yeni hepsi 30 derece yeterli olur
Deletedmom124 Gkc2144 Allah iyiliğini versin inşallah gerek yok renkliler ile beyazları ayrı ayrı yikat yeter 😀😀😀 güle güle sağlıklı günlerde giyin insallah
Yldrmbytkn 30 40 derecede iki defa durulama yaptırıp yıkasanız yeter daha kullanılmamış kıyafetler çok kiri pisliği olmaz 😊
hunilimom Gl07 at makinaya gitsin canım dereceisji çok yükseltme ağzı yüzü kayar ben 30 derecede 30 dk yıkadım tek tek sabun tozuyla zaten kokusu gitse yeter
Deletedmom124 Gl07 yormaz mi nasıl yoruyor ütüsü canım tatlı yorgunluk ama küçük oldugu için zor ütü yapiluyor ilk bende öyleydim ama sen makinada yika daha iyi yorma kendini fazla