Merhaba güzel anneler. Hamilelikte 31+5teyim bugüne kadar mide bulantısı yaşamadım. Ama bi kaç gündür ne yersem yeyim mide bulantısı oluyor. Hatta şu içtiğimde bile. Bunu yaşayan var mı aranız da normal mı ki. Yarın doktoruma danışacağı ama yarına kadar telâşlanmak istemedim