Kizlar merhabalar. Nasilsiniz? Nasil gidiyor hamishlik?
Bu konu aslinda her kesin konustugu bir konudur😁 Bende bir sorgu yapmak istedim, siz hangisini tercih etdiniz, ikisinide yapanlar hangisini onerirsiniz. Ben cok dusunuyorum acaba hangisi, en guzeli normal biliyorumda sadece korkuyorum biraz, sezeryan daha kolay. Yine de sizinde fikirlerinizi ogrenmek istiyorum, hangisini sectiniz ve ya hala dogum yapmayanlar hangisini sececeksiniz?