Ayzynp Kızlar açılmam 4 cm de kaldı hastanedeyim suni sancı verdiler ilerlemiyor bebeğin kafası aşağıdaymış ama kanala Tam yerleşmiyormuş Bir gündür buradayım nolur yardım edin napalirim yerleşmesi için bu durumu yaşayan var mı ? 😔😔😔😔😔
Zlhaa Canım yürüyebiliyor musun ? Eğer yürüyebiliyorsun merdiven in çık benim arkadaş öyle yaptı iyi geldi