Bugün şeker testi yaptılar, sonuçları yarın alıcam. Muhtemelen şekerin var dedi. Bebeğinin suyu fazla olup bebeğinde sorun olmayan var mı? internette kötü şeyler yazıyordu, anomali vs. dayanamadım
okumaya. Bilgilendirebilirseniz sevinirim. Teşekkürler.