Genelde forumlarda gezinirken hep okudum ki doğum belirtisi olarak af edersiniz ishal varmış belirtiler arasında. Ayy bende de doğum mu olcak sizce? 😨 bende bugün hep ishal oldum. Normalde Hamilelikte hele ki son günlerde çok aşırı kabızım hatta af edersiniz kan bile geliyordu o kadar ki zorlanıyordum.
34+3 haftalık hamileyim. Bebeğimin eşi önde (plasenta previa var bende). Ne düşünüyorsunuz? Sizce doğum belirtisi olabilir mi?