Deniz2961 Kizlar selam 14 hftlik gebeyim soyle bir skntm var karnimda ozellikle sag tarafmda gaz mi desem sancmi desem agrmi desem bir sknti var sertlesmede var kasklrmda szce norml mi
Elif1ekim Deniz2961 normal ilerleyen haftalarda daha fazla baskı ve ağrı oluyor i günleri arıyorsun o yüzden çok takma 🙂 ama ciddi birşey olduğunu düşünüyorsan ağrılar dayanılmaz ve kanamalı ise açık doktoruna danış
seray_35 Deniz2961 bende 15 haftaligim benimde var o tarz agrilarim sanki boyle sag kaburgam batcak nefes alamiyomusum gibi oluyor gazdan benimki sikisma oluyor
Deniz2961 Elif1ekim kanamam yok skur oyle dayanlmck gbi degil uzaninca hisstmiyrm cok ama ayakta iken ben burdym diyor yani 😊