Erken Kızlar akşam sol bacağımın diz kapağında bir sğrı başladı sanki çekiçle vuruyorlar gibi. Yürürken bile acayip acıyor . Nedeni ne olabilir? Nasıl geçer
Poncik77 Erken ben 3 haftadır çekiyorum yürüyemiyorum sadece WC kalkıyorum hiç bi çözüm yolu bulamadım yarın kendi doktoruma gideceğim ortapediye gittim vermidon ve dolgit diye bi krem verdi ama geçmiuo üstüne basamıyorum 🥺
dkaplan Erken aynı şey başıma gelmişti. Devlette doktorlar anlamadı ağrı kesici veriyorlardı.Ağrısı bile geçirmiyordu. sıvısı bitmiş dizlerimin dediler .2 3 ay tedavi gördüm iğne vs. su an iyiyim
CimnazMusaferova Erken bende oldu.Cok kotu yaaa.dizimi sardim kalin bir seyle.2 gun sonra gecdi gitdi
Erken Poncik77 Sana da geçmiş olsun canım.ben kan pıbtılaşmasından korktum da ondan telaş yaptım. Ama o da gerçi kızarıklık morluk vs yapıyormuş . Bende öyle belirtiler yok çok şükür . Doktordan sonra doktorun ne dediğini yazar mısın bana
Poncik77 Erken kan pıhtılaşma testi yaptırdığım için o ben im aklıma gelmedi ama bende aşırı ağrı yapıyo WC kalkmak istemiyorum o derece tabi yazarım kalsiyum eksikliğinden diyor çoğu kişi bakalım 🤔 inşallah çare olacak bişi bulur hiç yürüyemez oldum
Poncik77 Erken canım doktoradan geldim şimdi doğana kadar çekeceksin dedi artı bide kalsiyum ilacı verdi normal dedi
Poncik77 Erken ooo sen daha başındasın folik asit veriliyor bu zamanlarda sadece ama tabi doktorun daha iyi bilir ben sonlardayım artık çocuk baskı yapıyor dedi
Erken Poncik77 folik asit progestan ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum canım . Belki kilo artışından belki de gece ters hareket şeklinde yatmışımdır . Bugün daha iyi gibi çünkü
Poncik77 Erken Allah şifalar versin bnde kalsiyum ilacını içmekten vazgeçtim kustum demin 🥺😞 artık çekicem mecbur
nursentlk Bacak ağrıları için kilo artışı veya magnezyum kalsiyum eksikliği diyolar benimde arada ağrıyor 😔