Senaz_1 Kubrafevzioglu merhaba doğumuz nasıl geçti acaba Huriye hanımdan memnunmusunuz normal doğum olunca hastaneye geliyormu
Btl1601 Sedaegge Ben de Koşuyolu Sinem hanıma başladım 2 haftadır ona gidiyorum yorumları iyiydi bence de ilgili biri
snrdgan417 Medipol mega da Gülseren Polat’a gidiyorum bendr memnunum ultrasonda uzun uzun bakar bilgi verir. Polis eşiyim muayene ücretimiz 135 ₺
Tugbaakgunnn Sedaegge bende Elif hanıma gidiyorum 38+0 günlük hamileyim 3.aydan beri gidiyorum memnunun :)