Merhaba arkadaşlar 13 Şubat son adet gördüğüm tarih normal hesaplamalara göre 6 haftalık olması gerekirken çok daha küçük gözüküyor dedi doktorumuz 4 haftalık gibi durumuyormuş başına böyle bir şey gelen oldu mu acaba ilk hamileliğim oldu için fazlası ile tedirginim açıkçası