Burcuhira Merhaba arkadaşlar. 37+3 de doğum yaptım. Oğlumun testisleri yumurtalıkları aşağı inmemiş. Başına böyle bşy gelen var mı? Kendiliğinden iner mi acaba ?
minnakfasulyecim Burcuhira Bi arkadaşımın oğlu 5 aylıkken oldu ameliyatı onunda aynı sorunu vardı testis inmemişti zamanla iner falan demişlerdi. Çocuk çok ağlamaya falan başladı meğer çürümüş içerde direk ameliyata aldılar kuzum. Aldılar testisi
Tugbaiklima Burcuhira Benim ablamın çocuğunun bi tanesi inmemişti . 6 ayına kadar kendiliğinden iner inmezse ameliyat demişlerdi . 6 ay sonunda inmeyince küçük bi ameliyatla indirdiler canisi . Geçmiş olsun umarım kendiliğinden iner 🤲
Burcuhira minnakfasulyecim çürümede mi oluyormuş 😔🤭 çok korktum şimdi. Erken zamanda tedavi edilmezse büyüyünce kısırlığa sebep oluyormuş
minnakfasulyecim sukranaslier Doktora sordukların da ilerde çocuğu Olur demişler canım bilemiyorum bende🤷♀️