Kevser-kfg46 Gebeliğin başındayım lekelenme geliyor ama doktor sağlıksız gebelik dedi düşük tehliken var dedi ilaç verdi napmam lazım ilkim çok korkuyorum ..😕
Ebe4343 Kevser-kfg46 canm dua et sağlıklı gebelikse devam etsin ilk üç ayda gebelikteyim düşük sebepleri bebek sağlıklı değilse vücüt onu atmak için çabalıyor
Kevser-kfg46 sevenpolat danıştım elbette ilaç verdi sadece böyle Devam ederse gel dedi ama moral olarak bozuğum çünkü 8 aydır çok bekliyoduk üzülüyorum ..😕
Kevser-kfg46 _defnee Kendi doktorum bakmamıştı ama acildeki öyle demişti kendi doktorumla iletişime geçeceğim çünkü hala devam ediyor