ebeanne22 çalışmak istemiyorsanız neden çalışamaz raporunu almıyorsunuz? Sağlık çalışanı gebelere idari izin hakkı tanınmasaydı seve seve alacaktınız çalışamaz raporunuzu 32. Haftada.Kusura bakmayın ama ülke bu haldeyken yapmaya çalıştığınız bana iyi niyeti suistimal etmek gibi geldi. Ben de hemşireyim, size karşı safta bir insan değilim asla ama. Binlerce tek maaşla geçinen aile işsiz kalırken salgın yüzünden bizim bunu yapmaya hakkımız yok bence.