Gulap-1234 hiç korkutmayın kendinizi. Hiç öyle normal olsun sezeryan olsun diye düşünmemiştim. doğumumu 19 yaşında yaptım sezaryen yaptım ben de çok korkuyordum ama çok şükür hiç bir terslik olmadı. Doğumdan sonra zaten ameliyathanede uyandım odaya aldılar. Oğlumu getirdiler hemen emzirdim. Kendimi zorladım yürümek için. Yürüyünce çabuk geçermiş çünkü. Öyle de oldu. Allah’a şükür unuttum bile 😄 normal en güzeli ama baktın sezeryan olacak, duanı et ameliyata gir. Hiç bir sorun olmuyor Allah’ın izniyle sağ Salim al kucağına.