Tüm anne adaylarına merhaba umarım hepiniz benim gibi bebeklerinizi sağlıkla kucaklarınıza alırsınız. Bende foruma her girdiğimde doğum hikayesi yazılsa da okusam diyordum ve sıra bana da geldi. Gelelim doğum hikayemize; 20 şubat günü kontrolüm vardı ve hastaneye gittik doktorun 39. Haftada çatı muayenesi yaptı ve rahim epey yumuşamış doğum yakın dedi iki gün sonra tekrar nst bağlanmam için gün verdi, Hastaneden çıktık eksiklerim vardı onları tamamladım o gün baya yürüdüm nys eve geldik saat 19:00 gibi nişanım geldi 21 şubat günü gelmeye devam etti bütün gün az az geldi akşamında eşimle epey bir yürdük eve geldik sıcak duşa girdim ve sıcak suyun içinde oturdum 30 dakika kadar, banyodan sonra pilates topunda 3 saat kadar oturdum hareketler yaptım ve uyudum, 22. Şubat sabah zaten kontrolüm vardı uyandım tuvalete gittim yatağa geri geldim uzandım soluma dönerken pat diye birşey patlar gibi oldu ve bir su boşaldı kalktım ve bir baktım ki su gidiyor eşyalarımız hazırdı arabaya attık ve doğru hastaneye çünkü suyum durmuyordu, hemen doktorum doğumhaneye alınmamı söyledi ve böylece doğum serüveni başladı damar yolu açıldı lavman yapıldı ben pilates topunu istedim. Doktorun muayene etti 2cm açıklık dedi kendi sancılarını bekleyelim dedi 1 gün bekledik gelmedi ( bu arada hastanede yatıyorum suyum sürekli geldiği için) ertesi gün yani 23 şubat günü saat 13:25′te ufak ufak suni sanvcı başlandı ve bir süre sonra sancıyı kapattılar bu sefer kendi sancılarım başladı ama sağlam sancılar Daha sonra pilates topunda karşılamaya çalıştım sancıları, ebe biraz nst bağlayacağını söyledi ve soluma yatarsam rahimde ve çocuğun geliş kanalından daha az hasar vereceğini söyledi nys ağrıların şiddeti git gide artı eşim sürekli sancı geldikçe belini ovuyor böyle 2:30 saat geçti sonra çatala aldılar açıklık 8 santim ama bebeğin kafası hala yukarda dediler suni sancıyı yeniden açtılar ve en son seviyeye çıkardılar son 10 sancı zordu gerçekten tarifi yok ki bu benim ikinci Doğumum doktorun geldi hadi bir ıkınalım dedi ve demedim olmadı artık çok güçsüz kaldım tam ıkınamadım doktor biraz daha bekleyelim dedi doktorum çıktı ve ebe geldi (allah herkese böyle ebe ve doktor nasib etsin) ebe hadi seninle bir ıkınalım dedi çok az kaldı bu tek severse güzel ıkınırsan bebek kucağında dedi ve sancın geldiğinde başlayalım dedi ve bana dediklerini yaptım ve bebek başı geldi ıkınma o sıra herkes doktorumuz çağırıyor geldi bira daha ıkındım ve bebek geldi kucağımda tir tir titreyen bir kuz nasıl rahatladım nasıl mutluyum anlatamam ikinci kızımı da sağlıkla kucağıma aldım. Bu arada hiç dikişim yok. Uzun oldu hakkınızı helal edin.🙏🙏