DenizFerhat Bizim gibi bekleyen annelerimiz var mı? Yarın kontrolümüz var 40+1 oluyoruz şu anlık normal ama bebek iri demişti doktorumuz, nstde agrı çıkmıştı ama çok yüksek değil doktorumda en sonki kontrolde normal dedi…