Bizim 2 kaybımız oldu ust uste 2017 haziranda 19 haftalik 2018 ocakta 9 haftalık🙁
Neyse kromozom testi sonucumuzu ve benim nurtopu gibi kistlerimi gormeye gitmiştik🙋 esim kapidaydi kardeşiyle bende ustten usb ile ultrasona girdim kesinlikle beklemiyordum ki dr kistler yok olmus ama bisi görüyorum deyince beni korkular sardı söylemeyin hocam dedim hayır dedi kese olmusmus diye haykırdı dr cok sevindi ama nasıl olur adetime daha iki gun var dedim acil betahgc istiyorum dedi 😄esimi cagirdim malum hep korku endise gözlerinde de okunuyor du☹ dr kan verin kese gördüm dedi gözleri doldu arkasına bakmadan çıktı odadan kardeşine galiba baba oluyorum dedi ama ben yine korku uzuntu endise kan verdim 😶anneme geçtik 1 saate gelirz alırız dedik dr 1 saat dolmadan aradi gelmenize gerek yok hamilesin gözümüz aydin dedi Rabbim bize bağışlasın saglikla bu sefer yüzümüze baksin kimsenin kucağını boş bırakmasın ..🙏