gelin_34 cnm normal doğum yaptıysan 1 paket deepent bitirdim ancak sezeryan olunca 4 adet filan kullanıyorsun gerisi duruyor ve dikiş yerini sıkıyor diye ve kanamam da normal adetten az oluyor pede geçiyorsun deepende gerek kalmıyor ben en son 74 kilo olmuştum en büyük boyunu aldım çünkü doğum sonrası göbek hemen gitmiyor sıkınca ağrı oluyor diye ben en büyük boy almıştım iyi olmuştu iç çamaşırı gibi