Ponciginannesi_ şu an mecburum. Yapacak birşey yok istanbul’da 24 aile hekimliği çalışanı enfekte olmuş. Bu bildiklerimiz.Nasıl risk alayım. Takibimi yapan hemşire de aramadığına göre erteleyebildiğim kadar erteleyeceğim. Onlar da farkındadır mutlaka. Zamanı gelince iletişime geçecektir.