Merhaba hanımlar ben 39+5 im suan ne sancı ne yalancı sancı hiç bişi yok bugun doktora gittim 41 haftalık olana kadar beklıcez gelmezse suni sancı deneriz dedi hiç sancısı olmadan direk suniyle dogumu baslatan varmı korkuyorum kendı sancım gelmezse suni işe yaramazsa sezeryans dönerse diye