Ben kuzenimden aldım ve koydum çantama. Efendimizin Zamanında olan bi ot diye okumuştum fatıma annemiz dikmiş. Sancıların başladı zaman suya koyuyorsun naz felak inşirah süresi okuyup sayisi olmak sizin bir iki yudum o sudan içiyorsunuz. O açıldığı zaman sizin rahminizde açılmış olmuyor . Ama mutlaka doğum bitip odaya gelince sudan çıkartmak lazimmis o kapanında bizim rahmimizde kapaniyormus . Ben böyle öğrendim uygulayacağım insAllah cevremde yapan çok ve kolaylığını dogumun yani ona buluyorlar . Rabbimin yardımıyla ilk tabiki. Sağlıkla kucağımiza aliriz insAllah yavrularımızı .