Herkeze merhaba canlarım. Çatı muayenesi olduktan sonra normal doğumu yapamacagimi söyledi doktorum çatı kemiği basık mis. Sonra cuma gününe gün aldık ilk bebeğim canım oğlum. 1 gün önceden gece yemeyi içmeyi kestim . Sabahta bi duş alıp hastaneye hep birlikte ama çok heyecanlıydım ve herkezi tersliyormusum farkında olmadan başka bir psikolojiye giriyorsunuz. Doktorumun yanına gittim imzalarımı attım sonra nst ye baglandım bitti nst. Hemşire geldi hazırladı beni ama hiç gitmek istemiyorum sanki onca insanın icin de kimsesizsiniz . Öyle çıktım herkez dışarıda hemşire eşinle görüş bi dedi ve eşimin suratına bile bakmadan hemen ameliyathane ye girdim çünkü sarılsam biliyorum bırakamam onu gidemem içeri girdim ameliyat masasına oturdum ve ağlamaya başladım direk . Anestezici geldi belden iğne yapacak ben izin vermedim sonra konusa konuşa iknâ etti ve bi ebe ye sarildim kendimi rahat bıraktım ve hemen olmuş bitmiş hadi diyorum ne zaman yapacaksın yap bitsin … Bitti bilr dediler iğne acısı hissetmedim bile kızlar. Sonra ayaklarım uyuşmaya başladı ve bağırmışim ne yaptınız bana diye yatırdılar beni hiçbişey hissetmedim hazırlıklar yapıldı. Sonra doktorum geldi kızlar uyustuktan sonra takılıyor sonta . Ve 1 dk sonra bebeğimi almışlar o kadar hızlı geçiyor ki zaman oğlum dedim o ağladı getirdiler ilk dudaklarından öptüm çokça . Sonra titremeye başladım ve bebeğimi çocuk doktoruna götürdüler. Sonrasını odaya gidene kadar hatırlamıyorum odaya bi gittim eşim ağladi beni görünce bende kötü oldum ve hemen evlâdımi verdiler bana . Narkozdan 3 gün kendime gelemedim ben bebeğimi emzirdim hep annem kaldı başımda ama meğerse sütum gelmiyormuş ki bebeğim ac kalmış mama verdik doktorumuz baktı. Sonta yı çıkartırken bir çığlık attım çok acıdı kızlar. Ilk yürüyüşüm çok kolaydı kendinizı kasmayın ve karsiya bakın . Ama gazim ne kadar yuruduysem çıkmadı sabah çıktı benim . Lavman yapacaklardı ama gerek kalmadı. Hastaneden çıktık eve ve 4 gün duş almadım ve ilk 3 gün bebegime alışamadım kızlar 😔😔 O psikoloji ile bebeğimi bile istemiyorum demisim ama şimdi kusum ağladimi dünya kararıyor ve içim yanıyor 15 günlük olduk bile teyzeleri . Şükür Rabbime bizim hikayemiz böyle karmaşık güzel şuan emiyor bir yandan o yüzden hakkınızı helal edin dua edin . Rabbim tüm doğum yapacak annelerimize ve anne adaylarına yardım etsin . Sabır ve zaman herşey. Allaha emanet olun .