Son 26. 33ten beri gitmiyorum çok merak ediyorum amaa korkuyorum dışarı çıkmaya Bi kaç eksiğim de var avm kapandı bazı mağazalar da belirli saatler arası açık. Randevu alıp hastaneye gittiğimde eksiklerimi de alayım Bi daha da doğum başlayana kadar dışarı çıkmayayim diye düşünüyorum