Sevvvcan Merhaba daha önce dış gebelik geçirip iğne tedavisi ile sonlandıranlar ne zaman gebe kaldınz 💙
BegumIscanTunc Sevvvcan canım ben yaşadım Aralık 13 ye hastaneden çoktan 3 aylık tedavimi doktor 14 martta bitirdi şimdi denemeye başladık ama doktorum rahim filmi çekildiğim için 1-2 ay içinde gebelik olur dedi onuda kontrol edicez dedi tekrar dış gebelik yaşamamam için
Sevvvcan BegumIscanTunc ben rahim filmi çektirmek istediğimi söyledim gerek olmadığını söyledi doktorum çektirsen bile tekrar dış gebelik riskin var dedi
BegumIscanTunc Sevvvcan ne kadar emin olabiliyor ki canım benim doktorum bana rahim filmi istiyorum dedi tüplerinde hasar varmı yokmu öğrenmemiz lazım dedi ve çektirdim doktorum filme bakınca herhangi bir sorun yok dedi gayet güzel rahim içindede bir sıkıntı yok demişti sonra regli olduktan 4 gün sonra kontrole gel demişti ben renglim bitince gittim son muayeneyide yaptı ve artık başlayabilir dedi
Sevvvcan BegumIscanTunc valla canım iki doktora gittim ilk dış gebelik olduğu için gerek yok dediler ikincisi olursa ancak öyle rahim filmi çektirebilirz
BegumIscanTunc Sevvvcan çok saçma değilmi ikinci riskimi bekliyorlarmış allahım korusun tekrar yaşamayalım 🤲🏻
Haticeeefe Ben geçen sene nisan da dış gebelik geçirmiştim doktor 6 ay korunma verdi ama 3. Ay da folik asite ve Demir ilacına başlattı 6 ay korunmadan sonra 1.ay da değil 2. Ayda hamile kaldım Allah özenen herkese en hayırlı zamanda versin🤲🏻
Sevvvcan Haticeeefe bana 3 ay korunman yeterli dedi şuan folik asit sadece kullanıyorum sen Demir ilacını da mi 3 ay kullandın
Haticeeefe @Sevvvcan# Sevvvcan Evet ikisini birlikte kullanmıştım ben doktorum rahmin toparlanıp sağlıklı olması için 6 ay demişti ama 3 ay öneren doktorlarda çok fazla
Haticeeefe Evet ikisini birlikte kullanmıştım ben doktorum rahmin toparlanıp sağlıklı olması için 6 ay demişti ama 3 ay öneren doktorlarda çok fazla