Khumar Merhaba arkadawlar..30 haftalik hamileyik..bebegimin hareketler artdi ve hareket ettikce sol tarafim aciyor..bi yerlere baski yapiyor qaliba.ama anlamiyorum ne oldugunu..sizdede olyuyormu?