Meraba Anneler ve Anne adayları 😊 3 aylık hamileyim vajinada kaşınma yanma kızarıklık var doktorum mantar belirtisi dedi. Daha öncede başıma gelmişti ama bitkisel yolla geçmişti. Sumak yaprağını kaynatıp suyla karıştırıp vajina banyosu yapmıştım ama şuan hamile olduğum için yapamıyorum. Zalin krem ve fitilini kullanıyorum ama bir işe yaramıyor. Önerileriniz benim için önemli 🙏😊