asyaa15 Naptınız kızlar hersey tamam mı eksik vrmı hla. Resim varsa paylasabilirsiniz neler aldıgınızı bakalım 😊
hilal_yener asyaa15 ben 30 haftalığım bütün herseyı tamam odasına kadar sadece kıyafetler yıkancak utulencek
Ysmnkrbnskr asyaa15 bu gün itibariyle her şey hazır çikolata da yaptıracaktım hastane için ama gelen olmaz diye sonraya bırakıyorum. Çekim için hazırlık yaptım sadece ve Doğum çantası bir haftadır hazır 36.5 deyim 🙈