Merhaba sevgili hamişler. 22+4 gebeyim bugün aniden lavabodayken kasigima sancı saplandı kısa sureliydi hemen geçti ama o andan beri bebeğin hareketleri azaldı sanki durgunlasti sizde de oluyor mu böyle bazen çok hareketli bazen çok durgun kanama ya da ağrı gibi bir durum yok ama sanki hareketi de zayıf hissedemiyorum