Eveeet sıra geldi benim doğum hikayeme.. buraya yazacağımı pek düşünmüyordum ama bu koronadan dolayı evdeyiz kızım da uyuyor tam anlatma vakti dedim.. 4 Mart ta doğumum oldu 3 martta sancılarım olmaya başladı ama ilk hamileliğim diye pek anlamadım yalancı mı değil mi diye sırtıma Ağrı girip çıkıyordu arada da adet sancısı gibi bi ağrı vardı o gün dışardaydım kardeşimle beraber yürüyüş yaptık bol bol evim 9. Kat inip çıktım gece artık ağrılarım daha da artıyordu dakika tutmaya başladım 9 dk da bir geliyordu hiç bir şekilde uyuyamadım evde döndüm durdum bi kaç ev işi vardı onları yaptım hiç oturmadım sürekli hareket ettim eğilip kalktım sürekli sümmessebile yesarrah ve rabbi yesir vela tuassir rabbi temmim bil hayr diyordum gece nişanım geldi sıcak suyun altına girdim bi yarım saat kaldım sonra sabah saat 7.30 gibi ağırlar artık 4 -5 dk da bir olmaya başladı eşimi uyandırdım ama hala emin değilim inanamıyorum doğuracağıma.🤷♀️😂İşte eşimi uyandırdım kalk hastaneye gidelim kontrole diye eşim hala diyo on dakka daha uyuyim 😄tabi uyandırdım gittik doktora nst çekildi saat erken diye doktor yoktu fotografını attık sancılar 40-50 arasıydı doktor sancıların yüksek ebe hanıma git kontrol etsin dedi kontrole gittim muayene etti açıklığın 7 cm dedi çok iyi dedi tabi ben şok oldum😳 ( kızlar açılmamda en çok etken bence 37 haftadan beri ada çayı içmem ve çok sık eğilip kalkmam ve hareket etmemdi)hastaneye gelirken kontrol amaçlı geldiğimiz için eşyaları getirmedik beni doğum odasına aldılar ev yakın diye eşim eve gidip eşyaları aldı anneme haber verdi tabi bu aralar ağrım çok yok gülüp eğleniyorum fotoğraf çekiyorum herşey güzel gidiyor ta ki son anlara kadar açıklığım 9-9.5 oldu artık zorlanmaya başlıyordum sancılar dayanılmaz olmaya başladı artık açıklığım tamdı ama bebek aşağıda değildi diye bekliyorduk çok zor oldu sancı gelince çömeliyordum ıkınıyordum ağrılara dayanamıyordum çok bağırdım anne çok zor istemiyorum diye😥 (halbuki doğumdan korkmuyordum hiç bağırmicam çok güzel geçicek diye diyegeçti hamileliğim )ne yazık ki kendime hakim olamadım elimde değildi maalesef en son doktora istemiyorum sezeryan istiyorum diye tutturdum tabi doğal olarak yok dedi doktor neyse bi yarım saat daha geçti beni odaya aldılar dayanamadığımı görünce ebeler doktor geldi . Kızlar sancı gelince ıkınmanı istiyorlar o kadar zor geldi ki bana çok yorgunum sabahtan beri bişey yemedim su içmedim insanda hal kalmadı sonra ıkındım elimden geldiğince bi ebe de karnıma bastırdı ve çok şükür kızım dünyaya geldi hemen karnıma koydular o an herşey bitti ne Ağrı ne başka bişey .. 3 -4 dikişim oldu benim . Saat sabah 8 de başlayan doğumum ikindi ezanıyla saat 4 te bitti kızım tam ezan okunurken doğdu çok şükür .2950 kilo 49 cm bebeğim ve 39+4 haftayken doğumum oldu…Rabbim tüm hamilelere hayırlı kolay doğum nasip etsin bi avazda kurtarsın inşallah . Evlat hasreti çeken ve tüm isteyenlere de Rabbim kucağını boş bırakmasın. Kendinize iyi bakın kuzular Allah’a emanet olun🤗🤗🤗😘