Bende aynıyım,36+2 yiz,yürürken baskı yapıyor,sanki çıkacakmış gibi zor yürüyorum,biraz evi süpürsem kasıklarıma ağrı giriyor,temizlik bişeylerde yapmak istiyorum ama bu halde çok zor,devamlı yatasım var,otururkende batıyor,hayırlısıyla doğsa da rahatlasam modundayım...