Bende 32+ 4 oldum 3 gün önceleriydi öyle bir vuruyordu ki kızım uyutmayacak kadardı bir uyusam falan diye düşünürken birkaç gündür az hareket ediyor bu sefer de niye etmiyor diye strese girdim belkide bizim enerjimizden olabilir hastaneye bende gidemiyorum 2 ayı geçiyor şehir dışındaydım gidemedim baya gelince de bu virüs davası çıktı şimdi çevremdekiler gitme eskiden hastanemi vardı diye laf yapıyor hareketliyse sıkıntı yok diyorlar bu gidişle doğurmaya gideceğim herhlde Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏