Anne1234 Hanımlar merhaba. Hamilelikte kalp çarpıntısı yaşayan sadece ben miyim bazen öyle bir çarpıyor ki 1 dakika falan sürüyor sesini duyuyorum resmen kalple ilgili herhangi bir rahatsızlığımda yok oysaki
_HB_ Anne1234 kansızlıktan olıyo o. Ben 37 haftadayım hala yattığımda fln çarpıntım oluyo. Gunde 2 kan ilacı kullanıyorum ama hala yükselmedi
Ayse-elifim35 Anne1234 benim kansizligim da yok hicbrseyim yok herseyim normal.ama bu ikinci hamileliğinmde bende de nabiz yuksek çıkıyor her gun . Ve arada bi çarpıntım oluyor
Ayse-elifim35 Anne1234 benim kansizligim da yok hicbrseyim yok herseyim normal.ama bu ikinci hamileliğinmde bende de nabiz yuksek çıkıyor her gun . Ve arada bi çarpıntım oluyor
Ayse-elifim35 Anne1234 benim kansizligim da yok hicbrseyim yok herseyim normal.ama bu ikinci hamileliğinmde bende de nabiz yuksek çıkıyor her gun . Ve arada bi çarpıntım oluyor
BadeYaman _HB_ benımde kansızlık var öncesinde yoktu böyle bir sorunum günde 2 sidefer alıyorum ama hala 11 olmuş kanım
Anne1234 Ayse-elifim35 teşekkür ederim yanıtınız için demekki görülüyormuş gebelerde onu anladım şuan
mavisimm Anne1234 Canim bende bu sikayetten kardiyolojiye muayene oldum. Bi sorun cikmadi gebelikte zaman zaman olabilir dedi. Icin rahat etmiyorsa doktora gorun istersen.
Anne1234 mavisimm 2 hafta sonra mecbur gideceğim o zamana kadar sabredeyim diyorum sürekli gitmek istemiyorum malum virüs dönemi