Ygmroglcn Maviiimsi canım su renginde akıntıysa idrar kaçırıyorda olabilirsin bebeğin baskı yaptığı için doktoruma aynısını demiştim idrar kaçırıyorsun suyun gayet iyi dedi ama doktoruna danış derim
Darkgod Maviiimsi bilgim yok yukarıda kalsın diye yazıyorum renksiz ise akıntı olabilir veya su sızıntısı
yarennn79 Maviiimsi 1 bardak kadar geldi benden doktor akinti dedi şu olsa durduramazmisim ultrasonla baktı skinti yoktu ama bi doktora git yinede
Ygmroglcn Maviiimsi o zaman bir doktorunla görüş mutlaka canım normal akıntıda olabilir ama herhangi bir şeyin sinyallide olabilri
Maviiimsi Ygmroglcn görüştüm bir sknti olduğunda acile gel beni ara dedi kontrole kadar en erken gelebldn gün gel dedi suyuna ağrılara bakalm dedi erken doğum sanırım riskim vardı zaten
Maviiimsi Darkgod evet ama çocuklarım var onları bırakamam dışarı cikaramam o yüzden gidemiyorum suan