EsraKymen Merhaba arkadaşlar değerlerim biraz yüksek çıktı ama kesin sonucu da üçlü taramayı beklememi söyledi doktorum ne yapmalıyım😔😔
Ascianne EsraKymen benim ikili 1/50 çıkmıştı ama detaylı da falan hiç bir şey çıkmadı çok şükür yine de risk var dediler
Nisaasel EsraKymen 3lü değil de artık 4 lü tarama testini öneriyorlar doktorlar canım yaaa. Üçlü de yanılma payı yüksek oluyomuş çünkü. 4 lü daha kapsamlı 2 linin biraz daha kapsamlısı
Happygril EsraKymen canım benimde ikiliden risk çıkmıştı 4 ki yaptırdım bı sıkıntı çıkmadı yattı ayrintilim var inşallah orda da bişey çıkmaz ama bunlar kesin tanı koymuyor yanılma payları çok yuksek
Zzynpp Ascianne merhabalar Doğum yaptınız mi acaba ikili testim benim de yüksek çıktı ultrason da herşey normal ama çok korkuyorum 😔
EsraKymen Canım benimki ikili taramaydı üçlü tarama da yüksek çıkarsa amniosentez yaparız dedi doktorum o da kesin sonuç veriomuş galiba
Kbrars10 Benimde ikili biraz riskli çıktı üçlü ve detaylı ultrasonumda bi sorun çıkmadı ama dr fetal dna testini önerdi
Happygril EsraKymen benim bugün ayrintilim vardı canım çok şükür biseyimiz cikmadi seninde güzel haberlerini bekliyorum😊
EsraKymen Happygril çok şükür darısı başıma canım ben şimdi 17.haftayı beklicem 3.tarama zeynep kamil e gitcem orada bir doktor buldum iimiş ve sonuç daha netmiş işallh
Happygril Kbrars10 1:134 çıkmıştı daha sonra 4lu yaptırdım sonuçta risk cikmadi ayrintiliyi mutlaka yaptır dedi doktor bugünde yaptırdım bı sorun çıkmadı çok şükür
Happygril EsraKymen risk çıksa bile kesin tanı koymuyor canım bunu aklından çıkarma inşallah güzel sonuçlar alirsin