Essi Merhaba anneler detayla ultrason yaptirmayan var mi? Pisman olurmuyum acaba veya illerde bebek icin zarar li olur mu? pazartesi hastanede randevum var cevremde ki herkes gitme diye uyariyolar.
Akurt Essi canim detayli ulturosonda dudaklarindan parmaklarindan bagirsaklarina kadar herseye bakiliyo bence muhakkak yaptirmalisin.
Yeniannee1 Essi kesinlikle kesinlikle yapılması gerekiyor bence bende geçen hafta gittim ama yaptırın derim
Hatun123 Essi vallah canım benim iki ablam girmedi şuan çoçuklari gayet saglıklı bende 11 haftalik gebeyim şuan çok kararsizim
Essi sevenpolat evet bende gitmek istiyorum cok ihmal etmek istemiyorum. Cevremdekiler cok tepki gosteriyor korona sebebiyle
Yesimdmr Kesinlikle gitmen gerekiyor. Eldiven maskeni tak git. Eve gelince kabanını her şeyini yıkarsın. Çok önemli detaylı ultrason
Essi Yesimdmr bende gitmeyi cok istiyorum zaten ihmal etmek istemiyorum. Ama korona sebebiyle cok tepki aliyorum. Sizinde fikrinizi ogrenmek istedimm.
sevenpolat Essi Cevrendekiler bunun kararını veremez vermeye halkları yokki. Sen annesin ve çocuğunun iyi olduğunu bilmen lazım Allah korusun bi sorun olsa öğrenmesen senin için yanar o cevrendekilerin değil, o yüzden de korun maske eldiven kolonya vs. ve git canım çok önemli gerçekten.
Essi Akurt aynen canim bende cok gitmek istiyordum zaten her ihtimale karsi riske atmak istemiyorum. Cevremdekiler cok tepki verdi korona sebebiyle
Akurt Essi canim Allah korusun bu virüsun ne kadar surecegi belli degil 1 ayda surebilir 1 yilda onlemini tedbirini al eldivenini maskeni tak.bide ozel arabayla git toplu tasima kullanma Allahin izniyle hic bisey olmaz
tugbaayaz Essi 6 Nisan’da randevum var detaylıya devlette eğer iptal olursa orası özelden kesinlikle randevu alacam çok önemli ihmal edemem